Назва послуги: Оформлення та видача посвідчення про реєстрацію суб'єкта здійснення міжнародних передач товарів
Адміністративний збір: 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 грн.)
Строк надання послуги: Термін проведення попередньої експертизи не може перевищувати 30 днів з дати подання усіх необхідних документів до Держекспортконтролю, а в разі виникнення потреби у додатковому міжвідомчому узгодженні – після завершення такого узгодження. До строку розгляду звернення не зараховується час, необхідний для одержання від суб’єкта підприємницької діяльності України додаткової інформації
Результат надання: Посвідчення про реєстрацію
Способи отримання результату: Послідовність дій: подання до Держекспортконтролю документів у паперовому вигляді, необхідних для проведення попередньої експертизи товарів; внесення плати за видачу посвідчення про реєстрацію; отримання, за результатами попередньої експертизи, посвідчення про реєстрацію як суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів разом з відповідними роз’ясненнями про особливості здійснення таких передач
Підстави для відмови: У разі коли додаткова інформація, за запитом Держекспортконтролю, від суб’єкта підприємницької діяльності України не надійшла до Держекспортконтролю протягом двох місяців, заява вважається відхиленою і розгляду не підлягає
Порядок оскарження: Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися Голові Державної служби експортного контролю України або його заступникові і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Держекспортконтролю на адресу: 04080, м. Київ, вул. Фрунзе, 19-21, або на особистому прийомі Голови Держекспортконтролю чи його заступника. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України "Про звернення громадян"
Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги: