Назва послуги: Оформлення та видача міжнародного імпортного сертифіката або інших документів про державні гарантії (зобов'язання) щодо використання у заявлених цілях товарів
Адміністративний збір: 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850 грн.)
Строк надання послуги: Термін розгляду зазначених заяв не може перевищувати 30 днів від дня отримання від імпортера повного комплекту документів. У разі виникнення обставин, які перешкоджають прийняттю однозначного рішення щодо можливості надання імпортного сертифіката, цей термін може бути продовжено рішенням голови Держекспортконтролю, але не більш як на 30 днів
Результат надання: Міжнародний імпортний сертифікат або інші документи про державні гарантії (зобов'язання) щодо використання у заявлених цілях товарів
Способи отримання результату: Послідовність дій: подання до Держекспортконтролю документів, необхідних для отримання документа про гарантії; внесення плати за видачу документа про гарантії; отримання відповідного документа про гарантії
Підстави для відмови: Заява суб'єкта про надання документа про гарантії залишається без розгляду, якщо: вона подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень; документи подано не в повному обсязі або оформлено з порушенням вимог чинного законодавства
Порядок оскарження: Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися Голові Державної служби експортного контролю України або його заступникові і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Держекспортконтролю на адресу: 04080, м. Київ, вул. Фрунзе, 19-21, або на особистому прийомі Голови Держекспортконтролю чи його заступника. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України „Про звернення громадян”
Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги: