Погодження розміщення реклами на пам'ятках національного значення, в зонах їх охорони, в історичних ареалах населених місць

  • 1
    Висновок адміністрації історико-культурного заповідника, адміністрації історико-культурної заповідної території щодо розміщення реклами на об’єктах історико-культурного заповідника чи історико-культурної заповідної території.
  • 2
    Заява встановленого зразка
  • 3
    Попередня технічна експертиза спеціалізованих підприємств, установ та організацій (При розміщенні дахових рекламних засобів)
  • 4
    Проект дозвільного документу (дозвіл), розроблений відповідним робочим органом сільської, селищної, міської, районної ради для розміщення рекламоносія у 2-х примірниках (оригінали) з відмітками у погоджувальній частині про погодження з власником місця розташування рекламного засобу або уповноваженим ним органом (особою) і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.