Оформлення та видача свідоцтва про атестацію системи внутрішньофірмового експортного контролю, створеної суб’єктом здійснення міжнародних передач товарів

Назва послуги: Оформлення та видача свідоцтва про атестацію системи внутрішньофірмового експортного контролю, створеної суб’єктом здійснення міжнародних передач товарів

Адміністративний збір: безоплатно

Строк надання послуги: Рішення про державну атестацію системи внутрішньофірмового експортного контролю або про відмову в такій атестації приймається Головою Держекспортконтролю з урахуванням висновку Комісії з державної атестації (переатестації) системи внутрішньофірмового експортного контролю протягом 45 днів після подання до Держекспортконтролю відповідних документів, та оформляється наказом

Результат надання: Свідоцтво

Способи отримання результату: Послідовність дій: подання до Держекспортконтролю документів, необхідних для отримання Свідоцтва; отримання відповідного Свідоцтва

Підстави для відмови: Підставою для відмови в державній атестації (переатестації) системи контролю можуть бути: недостовірні відомості в документах, поданих суб'єктом міжнародних передач до Держекспортконтролю; неодноразові порушення зазначеним суб'єктом вимог законодавства в галузі державного експортного контролю; негативний висновок Комісії з державної атестації (переатестації) системи внутрішньофірмового експортного контролю

Порядок оскарження: Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися Голові Державної служби експортного контролю України або його заступникові і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Держекспортконтролю на адресу: 04080, м. Київ, вул. Фрунзе, 19-21, або на особистому прийомі Голови Держекспортконтролю чи його заступника. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України „Про звернення громадян”

Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги: